Voor analyse en optimalisatie van campagnes is een goede inrichting van je data essentieel. Correct gemeten en toegepaste data kan van grote toegevoegde waarde zijn in het personaliseren van advertenties en het effectiever inzetten van mediabudgetten. Daarom zorgen wij ervoor dat data goed toegankelijk en eenduidig te interpreteren is. Op de volgende drie domeinen ondersteunen we adverteerders.
Data Management Platform (DMP)
Wil je alle beschikbare informatie en contactpunten combineren om hyper-relevante gepersonaliseerde campagnes te ontwikkelen? Dan is een DMP noodzakelijk. We ondersteunen bij de zoektocht naar de juiste DMP en begeleiden de implementatie.
Tag Management
Met een tagmanager kun je eenvoudig je eigen tracking beheren. Zonder tussenkomst van developers is het mogelijk om al je analytics en marketing tags te beheren. Wij kunnen je ondersteunen bij de implementatie en het gebruik van een tagmanager.
Reporting
Wij geloven in heldere rapportages die voor zich spreken. Alle campagne- en conversiedata is bij ons volledig transparant inzichtelijk en kan op meerdere niveaus worden ontsloten, aansluitend op de behoefte in de organisatie. Uiteraard doen we dit alles realtime.