SIRE: Waardeer het. Repareer het.

SIRE: Waardeer het. Repareer het.

WAARDEER HET

We gooien in Nederland veel waardevolle spullen weg. Miljoenen kilo’s elektronica, textiel en meer worden wekelijks afgedankt. Daarom startte SIRE in 2019 de nieuwe campagne: ‘Waardeer het. Repareer het’. Het doel van de campagne was om Nederlanders meer bewust te maken van het afvalprobleem.

Campagne

Met de campagne wil SIRE zoveel mogelijk Nederlanders onder andere aanzetten om kapotte spullen te laten repareren in plaats van weg te gooien. Iedereen kan repareren, maar de een heeft wat meer hulp nodig dan de ander. Het online platform Repareerhet.nl biedt de helpende hand om zelf te gaan repareren, samen te repareren of te laten repareren. 

Aan ons de taak om digitaal relevante content te maken die opvalt én impact maakt! Impact maken kunnen we, daarom werd display advertising ingezet voor deze campagne. Massive impact werd gecreëerd middels een interactieve homepage take-over op nu.nl. Ter ondersteuning werd deze grote homepage take-over ook doorvertaald naar “normalere” display formaten. 

“Waardeer het. Repareer het.” is onder andere genomineerd voor een SPIN-award.