service-icon

Tasty Basics kiest voor Pink Marketing als haar Mediabureau

Na een bureau oriëntatie heeft TastyBasics gekozen voor Pink Marketing. Het snel groeiende whole foods merk heeft net een herpositionering ondergaan en zal volgend jaar volop aanwezig zijn in de schappen van de supermarkt. Parallel aan deze nieuwe strategie worden de mediaplannen voor 2023 uitgerold, welke door Pink Marketing (Part of P3) zijn ontwikkeld, als het nieuwe bureau van TastyBasics.

Pink Marketing (part of P3) zal in samenwerking met haar zusjes Pünktlich en Pexi data, media en creatie gaan combineren om de juiste doelgroepen aan de juiste proposities te koppelen.

 

Johan Veld, Commercieel directeur

“Als TastyBasics hebben wij een onderscheidend-, maar breed verhaal te vertellen. Ons merk heeft voor vele doelgroepen een verschillende, maar aantrekkelijke boodschap! Whole Foods ingrediënten zorgen namelijk voor zeer voedzame eindproducten die vrijwel altijd Vezelrijk, Eiwitrijk, Laag in koolhydraten en zonder toegevoegde suikers zijn. Daarnaast zijn ons producten ontzettend lekker! Om deze boodschap bij de verschillende doelgroepen te laten landen kiezen wij voor de transmediale aanpak van Pink Marketing."

 

Boudewijn de Jong Owner P3

"De campagnes richten zich op verschillende doelgroepen. Onze transmediale aanpak waarbij we data, media en creatie combineren past perfect bij deze uitdaging om verschillende doelgroepen vanuit verschillende behoeften te bedienen! Daarnaast passen merken met een sterke groei ambitie perfect bij onze growth aanpak."