Pink Marketing, Pünktlich en PEXI bundelen krachten en gaan onder de paraplu van P3 verder
Digital marketing agency Pink Marketing, creative agency Pünktlich en data- en adserving platform PEXI gaan onder de naam P3 geïntegreerde dienstverlening aanbieden om zodoende een end-2-end oplossing te bieden op het gebied van media, creatie en data. Het onderbrengen van de labels in één groep is de eerst stap in een integratie van drie labels die de komende periode meer vorm zal krijgen.
P3 focust zich op organisaties met grotere groei en business-vraagstukken door de gecombineerde kracht van data, media en creatie te gebruiken. Bij de nieuw gevormde bureaugroep werken 40 mensen in Groningen en Amsterdam. Hiermee wordt P3 een van de grootste onafhankelijke bureaus op het gebied van digitaal. Tot het klantenportfolio behoren onder andere DPG Media, XS4ALL, Takeaway, BCC, Adecco en Huawei.
Willem Waardenburg (founder Pink Marketing)
Waar een jaar of vijf geleden veel ruimte was voor niche bureaus zien we nu dat de markt aan het consolideren is. Het afgelopen jaar zijn we meermaals benaderd voor een overname, maar met deze integratie zetten we een enorme stap in het aanbieden van een totaaloplossing. Hiermee worden we een van de grootste onafhankelijke digital agencies.
We kunnen op de losse vraagstukken media, creatie en data uitstekend faciliteren, maar geloven vooral in het samenspel tussen deze domeinen en het doorbreken van silo’s. Bedrijven die willen groeien moeten veel meer naar het totaal gaan kijken, dat zijn de vraagstukken die perfect bij P3 passen.
Elsbeth Wesselink (Director Pünktlich)
Als losse entiteiten zijn we alle drie de afgelopen jaren hard gegroeid, waarbij we altijd dezelfde sterke ambitie hebben gedeeld om de beste (digitale) diensten te bieden. Hierdoor bekleden we een sterke autonome positie in onze eigen domeinen. Met het combineren van de drie merken behoren we nu op alle assen tot de top van Nederland.
Door onze diensten te integreren kunnen we nu nog beter strategie en realisatie aaneensluiten, en de komende jaren uitbreiden op het gebied van innovatie. Zo bedienen we merken nog beter over de gehele linie. Met P3 positioneren we onszelf als digitale frontrunner.