Na een bureauoriëntatie heeft NITE ((Noord Nederlands Toneel + Club Guy & Roni) gekozen voor Pink Marketing. NITE legt de komende jaren meer focus op digitaal en werd o.a. al genomineerd voor de Dutch Marketing Awards, categorie Transformer of the year.
Bo van Bommel Marketing Head of Marketing
“Wij zochten naar een partij die ons kon helpen ons bereik en daarmee uiteindelijk ook de conversie echt flink te vergroten. We waren ervan overtuigd dat als we onze sterke content en fijnmazige, persoonlijke fan based marketing zouden kunnen combineren met expertise en ervaring op het gebied van effectieve distributie - de juiste content, op het juiste moment, aan de juiste personen - en effectieve content we echt goede resultaten zouden kunnen boeken.
En dat is al na een paar maanden gebleken. Door de zorgvuldige samenwerking, door steeds te leren van wat we real time terugzien in de resultaten boeken we al in korte tijd mooie resultaten. En dat zien we terug in de kaartverkoop”
Boudewijn de Jong Pink Marketing
"Het vraagstuk van NITE past perfect bij Pink Marketing. NITE heeft naast een enorme groeiambitie ook de wens om de slag naar digitaal te maken, waarbij de focus ook op jongere doelgroepen ligt.
Door de komende jaren data, media en creatie te combineren gaan we gezamenlijk werken aan die groeidoelstellingen. De eerste resultaten zijn in ieder geval al veelbelovend!"